Még csak februárt írunk, de mi már most megválasztottuk szerkesztőségi szinten az év legkreatívabb kampányát. Néhány napja a főváros számos pontján citylight plakátokon jelentek meg a magyar költészet nagyjainak versei − kicsit másképp. A versek párbeszédes formában, emojikkal kiegészítve bukkantak fel Budapest 30 különböző pontján.
A MyAd által megálmodott kampány apropója a következő:
Célunk, hogy a költészet valóban maradandó legyen minden generáció számára. Már az iskolások is értékként tekintsenek irodalmunkra, szívesen olvassanak verseket, élményként éljék meg a kötelező irodalmak olvasását is.
Ugyanakkor a világ változik. Hisszük, hogy a mindennapjaink szerves részét képző közösségi média remek felületet biztosít célunk eléréséhez, mi több figyelemfelkeltő. A versek mai köntösbe öltöztetett megjelenítése azonban mit sem változtat azok értékén, mégis izgalmas, egyedi nézőpontból közelíti meg a verseket.
Milyen lenne, ha irodalmi nagyjaink a mai korban élnének? Ha a verseket nem papírra vetették volna, hanem az online térben osztották volna meg őket egymással? Szerintünk ilyen!
#mypoetry2019
Reméljük, hogy egyre több költőnk művével találkozhatunk majd ilyen formában az utcákon. Több kreatív hirdetést, kampányt, reklámot szeretnénk!