Funzine Insider: Így töltjük a júliust

A Funzine-csapat három tagja mondja el, merre mennek és mit csinálnak júliusban. Fókuszban természetesen a strandolás és a fagyizás.

Bogi

A kedvenc helyem: Fragola

Nyáron nem tudok elképzelni jobb helyet Budapesten egy Fragola fagyizónál, ahhoz, hogy lehűtsem magam. Legnagyobb kedvenceim a fanyar gyümölcs ízű fagyijaik. Nagyon szeretem, hogy ahányszor betérek a cukrászdáikba, mindig találkozok valamilyen újdonsággal is, amit muszáj megkóstolnom. A ráadás pedig, hogy a fagyik összetevőit is gondosan megválogatják. Júliusban a kedvenc munkanapjaim, mikor csapatostul levonulunk az irodából ebéd után megenni egy-két mennyei gombócot.

A kedvenc programom: Strandolás

Szerintem sokan egyetértenek velem abban, hogy a kánikulában a strandolásnál nincs jobb program. Ilyenkor legszívesebben kimenekülök a városból és célba veszem az egyik tavunkat. Legjobban a Balatont szeretem, de többször lekocsikázunk nyáron a Velencei-tóra is. A Balatoni standok retró hangulatát senkinek se kell bemutatni, ennek köszönhetően mindig felidéződnek a gyerekkori nyaralások emlékei. Idén nyáron is a hónom alá csapom a fagyis matracom és igyekszem a víz iránti szenvedélyemet lehetőleg minél több alkalommal kielégíteni. Ha tehetném, egész nyáron ki se másznék a Balatonból.

Juca

A kedvenc helyem: Leo Budapest

Nincs is jobb helyszín nyáron egy frissítő limonádé, vagy egy vadító koktél kortyolgatásához, mint egy tetőterasz, ahonnan mesés kilátás nyílik csodaszép fővárosunkra. Már tavaly is többször megfordultam a Clark Hotel tetején nyílt LEO bárban, ami fantasztikus panorámát nyújt a Lánchídra és a Dunára, emellett Budapest legjobb bartenderei lesik minden kívánságod. Idén megújult külsővel, több asztallal és kiszélesített vendégtérrel várják a látogatókat. Valószínűleg nem a legolcsóbb hely a városban, de legalább egyszer mindenképp érdemes felmenni italra, mert a látvány és a kiszolgálás minden pénzt megér!

A kedvenc programom: Vízibiciklizés

Szinte hihetetlen, de több mint húszéves barátságunk alatt a két legjobb barátnőmmel egyszer sem voltunk együtt a magyar tengernél, így a legutóbbi hosszú hétvégén kocsiba pattantunk és lementünk a balatonfüredi strandra. Minden Balaton-parti „kötelezettségnek” eleget téve ettünk lángost, kézen álltunk a vízben, fagyiztunk és hirtelen ötlettől vezérelve vízibiciklit béreltünk. Rengeteg vidám gyerekkori emléket és felejthetetlen Balatoni napokat juttatott ez eszembe – akár csak nekik, amiket nevetve meséltünk egymásnak. Azért arra figyeltünk, hogy a vízbe ugrálásra is maradjon időnk!

Timi

A kedvenc helyem: Erm’s Burgerbistro

A Budapesttől kb. 21 kilométerre található festői kisvárosban, egy csendes kis utcában ettem életem egyik legfinomabb hamburgerét. Az Erm’s családi recept alapján készült hambit! Tökéletes húspogácsa és házi titkos szósz a siker alapanyaga, és persze némi Angus marhahusi is. Többek között ezért érdemes Budapestről átmenni.

A kedvenc programom: Szabadtéri mozizás

Fellini Római Kultúrbisztró szerdai szabadtéri nyári mozijain való részvétel, egy bodzás limonádéval és avokádókrémes taco chipssel a kézben. A nyári esték hamisítatlan Duna-parti hangulatainak egyik jelképes helyszíne a Fellini Római Kultúrbisztró. Csak időben oda kell érni, hogy ülőhelyünk is legyen, ám az előre tervező vendég akár pokróccal is érkezhet az ingyenes filmvetítésekre.