Nem tudja hova tenni a világ a KFC új reklámfilmjét

A gyorsétteremlánc logójából mindenki ismeri az ősz hajú, kedves mosolyú admirálist, azaz Harald Sanderst, aki a biznisz alapítója volt. Az 1980-ban elhunyt self-made üzletember talán forogna a sírjában, ha látná a KFC új reklámját, amelyben természetesen ő, azaz a bőrébe bújó amerikai színész, Jason Alexander is feltűnik. Például kanapé formájában is.

A 90-es éveket idéző egyperces videóban Alexander, azaz az admirális rántott KFC-s lakomával a kezében betoppan egy „átlagos amerikai mintacsalád” otthonába, majd a lehető összes étkezést KFC módra megreformálja, miközben a család mindennapjainak szerves részévé válik. Utóbbi szó szerint értendő, hiszen a videó végén Sanders az esti tv nézés elengedhetetlen bútorával, a hajszínéhez tökéletesen passzoló szófával is összeolvad…

A dolog érdekessége egyébként, hogy Alexander a 90-es évek végéig futó népszerű sorozat, a Seinfeld c. szitkom sztárja volt, és ez a tény valószínűleg nagy szerepet játszik a kiválasztásában. A sorozatot imádták az amerikaiak, ezért sokan örömmel fogadták a visszatérését, még ha az nem is ugyanolyan formában történt, mint ahogyan évtizedekkel ezelőtt megkedvelték őt. A sorozat-rebootok évét írjuk, amikor a 90-es években oly népszerű szériákba próbálnak újra életet lehelni, sajnos lehangoló eredményekkel. A Seinfeldre viszont jobban vágynak az emberek, mint a vaníliás cola újragyártására, ezért meglehetősen érdekes a „termékkapcsolás”.

És íme, ő a szóban forgó úriember. (Valóban eléggé megváltoztatták a reklámszerep kedvéért.)

Mi egyelőre nem tudtuk feldolgozni a látottakat, de ha Magyarországon nem kerül képernyőre, akkor nem is kell. Neked bejön a reklám?