Praktikus CRM rendszert használva a marketing is szintet léphet

A marketinges csapat is egyértelműen azon egységek közé sorolandó, akik elképesztően sokat profitálhatnak egy-egy fejlett és felhasználóbarát CRM rendszer használatából. A CRM szoftver ugyanis nemcsak a feladatok tűpontos ellátása kapcsán, hanem az eredmények optimalizálása szempontjából is kiemelt hozzáadott értékkel bírhat.

A személyre szabott e-mail marketing rendkívüli megtérüléssel kecsegtet

Ráadásul a megvalósítás kapcsán is egészen sokféle lehetőség áll rendelkezésre. Reális opció például célzott üzenetekkel megszólítani a korábbi vásárlókat, az egyelőre még érdeklődési fázisban tartókat vagy többek között a kosárelhagyókat is.

Egy korszerű CRM rendszer segítségével bármiféle gond nélkül menedzselhetők akár a több ezer címet tartalmazó e-mail-listák is. Majdhogynem olyan, mintha a céges marketingtevékenység plusz lóerőt kapna, és egészen másfajta sebességgel volna képes mostantól szállítani az eredményeket akár hosszabb távon is.

Az előre beállított e-mail automatizmus helyettünk dolgozik megállás nélkül

Könnyen lehet, hogy az értékesítési ciklusunk többlépéses folyamatként épül fel. Tehát az érdeklődőket nem bombázhatjuk rögtön ajánlatokkal, előtte bizalmat és erőteljes vágyat kell építenünk a vásárlás irányába.

Ehhez kínál elképesztően hatékony módot az előre beállított és optimalizált e-mail automatika. Gyakorlatilag egyszer kell csak megírni és beállítani, utána pedig hiba nélkül képes helyettünk is dolgozni.

Egészen onnantól kezdve, hogy az érdeklődő az e-mail-címét megadta nálunk. Egy precízen finomra hangolt automata e-mail sorozat gondoskodhat arról, hogy minél erőteljesebb bizalom épüljön az irányunkba. Így mire az automatizmus már egy konkrét ajánlatot küld ki a nevünkben, addigra az illető készen állhat az első vásárlásra.

CRM rendszert használva a marketingcsapat ténykedése is sikeresen optimalizálható

Egy korszerű CRM rendszer segítségével nemcsak a marketing eredmények, hanem a marketingcsapat is nagyságrendekkel többet, jobbat, látványosabbat produkálhat. Ugyanis a finomra hangolt mechanizmus segítségével a marketing automatizálása is elképesztő hatékonysággal működhet.

A marketingcsapat minden tagja személyre szabható platformon láthatja, hogy aktuálisan milyen feladatok várnak rá. Természetesen a csapatmunkát igénylő projektek és feladatok menedzselése is magas szintű hatékonysággal abszolválható, valósággal szárnyakat növesztve a marketing team egészére.

Ennek köszönhetően egységnyi idő alatt sokkal több feladatot lesz képes megoldani a csapat, ami lehetőséget biztosít a tervezésre és optimalizálásra. Ez a fajta fejlett működés pedig szinte borítékolható módon járulhat hozzá a marketingeredmények látványos javulásához.