A BKK az About You bevezetéséhez hasonlóan titokzatos lépésre szánta el magát. Jeleket már láthatunk, a puzzle viszont úgy érezzük, még közel sem teljes. Vajon mire készülnek?
A BKK követői tegnap egy pontot, ma pedig egy kérdőjelet pillanthattak meg a közlekedési központ Facebook-oldalán. A fővárosi tömegközlekedéssel napi szinten akadnak kisebb-nagyobb problémák, amelyek kommentelésre buzdítják az elégedetlen utasokat, így a kérdőjel láttán rögtön poénos találgatásba kezdtek az emberek: vajon a BKK kételkedik a saját szolgáltatásaiban? És ha ez így van, mire számítsanak az utasok? Van, aki a Da Vinci-kódból inspirálódva (szintén viccelődve) tükrözné a kérdőjelet, és lám, szerinte egy libegő piktogramja jelenik meg, utalva a libegő körül rendszeresen felmerülő, indul/nem indul kérdésre. Egyesek holnapra felkiáltó jel megjelenését várják.
Gepostet von BKK – Budapesti Közlekedési Központ am Montag, 2. März 2020
A BKK posztjai általában teljesen egyértelműek, hiszen az utasok korrekt informálása a céljuk. Most viszont a Mystery Marketing irányába indultak el, ami dióhéjban azért jó, mert felkavarja az állóvizet, és új szemszögből közelít meg egy-egy márkát, vállalkozást. Az egyik legjobb külföldi példa a La Vista Developments 2018-as kampánya, amelyben egy szimpla összeadást posztoltak; ennek jelentését próbálták megfejteni a követők.
A reakciók láttán egyértelmű, hogy az emberek kíváncsiak a BKK tervére, ami egyébként az ötletet tekintve a mi elismerésünket már kivívta, egyelőre. Mi is szeretnénk tudni, mi lesz ebből, és csak remélni tudjuk, hogy valami igazán ütőssel állnak elő! Te mit gondolsz?
Kiemelt kép: BKK (Facebook)