5 kütyü, ami kiránduláskor is a hasznodra válik

Utazás, kirándulás és felfedezés, irány a természet! Néhány jól megválasztott kütyüvel a birtokunkban a szabadban töltött idő során felmerülő kihívások nem jelenthetnek gondot számunkra. Ezért 5 olyan okosságot hoztunk most el a számotokra, melyek garantáltan a segítségetekre lesznek egy-egy hétvégi kiruccanás alkalmával.

Bőröndben az energia

Ha egy kicsit hosszabb útra indulnál, akkor bizony szükséged lesz egy bőröndre. De egyáltalán nem mindegy, milyen kialakításút választunk az utazáshoz. Az Away kínálatában nagyszerű társra találhatunk, ha a legfontosabb szempontunk a praktikusság és a stílus. A törhetetlen polikarbonát váznak köszönhetően nem kell félnünk, akkor sem, ha repülésre adjuk a fejünket, és csomagunknak számos megpróbáltatáson kell átesnie. A táska rendelhető kivehető, a reptéri szabályozásokhoz igazított akkumulátorral, mellyel pillanatok alatt orvosolhatjuk a merülő telefon problémáját. 360 fokban forgó kerekekkel, és visszafogott, igényes pasztellszínekkel rendelkező darabokból válogathatunk, melyek ideális ajándékul szolgálhatnak kedvesünk számára is.

Túrázók védőszentje

A legnagyobb magasságokban vagy éppen a legelhagyatottabb vidékeken barangolva könnyű szerrel azon kaphatjuk magunkat, hogy semmiféle hálózati információt nem képes fogni a telefonunk a kiépítettség hiányában. A goTenna Mesh párban kapható adóvevői megkerülik ezt a problémát, és közvetlen kapcsolatot biztosítanak a hozzájuk társított eszközök között, 5 kilométeres körzeten belül. Ha valaki lemarad vagy elkóborol a többiektől, könnyedén küldhet üzenetet egy adott személynek vagy akár egy egész csoportnak is. A goTennához járó appban a világ bármely tájához találunk offline elérhető térképet, és szükség esetén minden körülöttünk lévő felhasználó számára küldhetünk vészjelzést.

Mindent látó kamera

Számos módon megörökíthetjük emlékeinket, fotós, videós vagy akár írásos formában. A technika fejlődésének köszönhetően mostantól azonban már teljes 180 fokos látószögű, 13 megapixeles halszemoptikával rögzített VR-tereket hozhatunk létre pofonegyszerűen. A Lenovo Mirage Camera lehetővé teszi számunkra, hogy néhány pillanat alatt állóképeket vagy videofelvételt készítsünk. Nem is akármilyet, hiszen az eszköz 4K felbontású mozgókép rögzítésére képes, 30 fps mellett. A kamera rendelkezik egy gyors 16 GB-os tárhellyel, anyaginkat azonban rögtön fel is tölthetjük az internetre, köszönhetően a beépített Wi-fi modulnak. Ha pedig az élő közvetítések elkötelezett híve vagy, az eszköz nagyszerű lehetőséget kínál arra, hogy új nézőpontból láttasd az események folyását.

blank

Pakolásból jeles

Ha csomagolásra kerül a sor, sokszor előfordul, hogy azt sem tudjuk, hová helyezzük a legfontosabbnak ítélt tárgyainkat és felszereléseinket. Ilyenkor érdemes a Vago hordozható minikompresszorát segítségül hívni. A nagyszerű kis kütyüvel tulajdonképpen vákuumcsomagolni tudjuk a pakolásra szánt ruháinkat. A működési elv igen egyszerű: egy tetszőleges áramforráshoz csatlakoztatjuk a szerkezetet, és pillanatok alatt 50%-al kisebbre tudjuk zsugorítani a kompresszorhoz tartozó, megpakolt zsákot. A kirándulás során felhalmozott szennyes szállításra is ideális választás lehet, hiszen az oxigén elvonásával szagmenetesen szállítható bármilyen ruha.

Játék a javítás!

Mikor útnak indulunk, számolnunk kell azokkal a helyzetekkel, mikor jól jönne néhány kéziszerszám. A Bosch okoscsavarhúzója abban könnyíti meg a munkát, hogy kompakt méretének köszönhetően nem kell óriási szettekkel mozognunk, és mivel akkumulátorral üzemel, így használatakor kábelhez sem vagyunk kötve. A 360-as fordulatszámmal rendelkező kis szerkezet kategóriájában kifejezetten erős motorral és többféle beállítási móddal is büszkélkedhet. Az eszközhöz járó készletben találunk még egy 33 darabos bitkészletet is, így garantáltan nem foghat ki rajtunk semmilyen különleges csavarfajta sem.