A Spirit Hotel Thermal Spa a social mediában is otthon van

A 49 fős mezőnyben a Spirit Hotel Thermal Spa*****superior saját médiafelületek fejlesztésével nyert díjakat a Tourism Social Media Awards-on Facebook csatorna megjelenés és Social branding kategóriában is.

Stratégiai célok alapján a vásárolt és elért média mellett a saját média felületek rendszerbe szervezésével egyfajta kommunikációs ökoszisztéma épült fel a Spirit Hotel hagyományos kommunikációja mellé. Természetesen továbbra is fontos szerep hárul a klasszikus, hagyományos marketing és pr eszközök használatára a kampánytervezésénél, de a jövő útja mindenképpen az, hogy a Spirit Hotel ne csak akkor jelenjen meg a fogyasztóképes célcsoportok életében, amikor éppen utazást vagy kikapcsolódást terveznek. Ehhez pedig folyamatos tartalomszolgáltatásra van szükség. Ennek kulcsa a minőségi és könnyen elérhető content, ami ugyan köthető a szálloda értékeihez, szolgáltatásaihoz és hangulatához, de mégsem kíván egyből eladni semmit. Ennél sokkal fontosabb, hogy folyamatos érdeklődést tartson fenn a márkával kapcsolatban azoknál, akik potenciálisan a szálloda vendégei lehetnek. Így sokkal erősebb kötődés alakul ki a márka és a vendégek között, ráadásul a folyamatos érdeklődés fenntartása egyszerűbbé teszi a marketing üzenetek eljuttatását is.

Egy integrált social media hálózat működtetése és tartalmakkal történő feltöltése nem egyszerű feladat. Szinte olyan, mintha egy újságírói szerkesztőség működne a szállodán belül. De ez szükséges ahhoz, hogy olyan friss, érdekes és a márka számára fontos contentek készülhessenek, amelyek megragadják az érdeklődőket.

Az ezen a területen végzett közel egy évnyi munka kifizetődő volt a számok tükrében. Nagyszerű dolog, hogy ezt a teljesítményt most a szakma is elismerte.

 

“Az év ötcsillagos szállodájaként muszáj figyelemmel kísérnünk és alkalmaznunk az aktuális nemzetközi trendeket, hogy az elvárásoknak megfelelően a legmagasabb színvonalat tudjuk biztosítani vendégeinknek, mind a szolgáltatások, mind a kommunikáció terén. Ez csak nyitottság és odafigyelés kérdése és nem a ráfordított pénzmennyiség függvénye.” – mondta el Kaisinger András a Spirit Hotel Thermal Spa ügyvezetője.

A Spirit Hotel Thermal Spa*****superior kommunikációs ügynöksége a PLANB Magyarország Kft.