Május 15-én indította új, kreatív gondolkodásra buzdító nyereményjátékát a Cheetos.
A márka újdonsága, az extra ropogós Crunchos, különleges gyártási technológiájának köszönhetően egyedi, nonfiguratív formákban bújik zacskóba, és csak a fantáziánkon múlik, hogy mit látunk bele az egyes darabokba.
A július 24-ig tartó nyereményjáték első napján a legextravagánsabb snack darabokból kiállítás nyílt, a benevezett „műveket” pedig többek között Erdélyi Mónika, valamint két népszerű youtuber, Whisper Ton és Dani (Dani Channel) véleményezte.
Próbára tette magát a kihívásban öt fiatal, különböző területen alkotó művész is. A tehetségeknek 24 óra állt rendelkezésükre, hogy egy a saját tevékenységi körüket bemutató, rendhagyó Crunchos-inspirálta művészeti alkotással rukkoljanak elő.
Az elkészült kreációk között találkozhatunk animációs rövidfilmmel, egyedi mintájú pólóval és zenei produkcióval is, melyeket a Cheetos Youtube csatornájára feltöltött kisfilmekben bárki szemügyre vehet.
„Izgalmas volt látni, milyen sokféle egyedi műalkotás született a Cheetos kihívása nyomán. Ez is jól mutatja, hogy az egyik legnagyszerűbb dolog az életünkben a kreativitás. Legyen szó kicsikről vagy nagyokról, mindannyiunk számára fontos, hogy játékosságot csempésszünk a mindennapjainkba, és színt vigyünk a körülöttünk lévő világba.”
– mondta el Buzder-Lantos Nikoletta, a Cheetos marketingmenedzsere.
A május 15-től július 24-ig tartó játékban a résztvevőknek nincs más dolguk, mint egyedi formákat keresni a 95 grammos kiszerelésű sajtos toast és édes chili ízesítésű Cheetos Crunchos termékekben, ezeket lefotózni és a fényképeket feltölteni a Cheetos.hu oldalra. A tízhetes időszak alatt hetente háromszor a játékosok, egyszer pedig a legjobb pályaművekre szavazók között talál gazdára 100 000 forint. A játék végén a legkreatívabb forma kitalálója pedig 1 millió forint főnyereményben részesül.