Mennyit és hogyan instáznak a magyarok?

A CRANE adatvezérelt marketingügynökség az előző évekhez hasonlóan idén is felmérést készít a magyarok Instagram-használati szokásairól.

Az tény, hogy köreinkben is egyre népszerűbb az Instagram, melynek középpontjában továbbra is a képes és videós tartalmak állnak.

A tavalyi felmérésből kiderült, hogy:

– szinte mindenki szelfizik, de csak másoké idegesít bennünket

– a kutyák népszerűbbek voltak, mint a macskák

– folyamatosan nő a magyar nyelvű hashtagek száma

– a többség az Instagramot már jobban szereti, mint a Faceboookot

– inkább zárt profilok mögül osztunk meg tartalmakat

Az információk izgalmassá teszik a jövő alakulásának fejtegetését. A 2015-ös és 2016-os eredményeket tartalmazó ebook továbbra is ingyenesen letölthető a cég honlapjáról, IDE kattintva.

Az online kérdőív elemzése – amely több mint 3000 magyar Instagram-használó válaszai alapján készült el – tavaly már a változó szokásokra és trendekre is rá tudott világítani az ingyenesen letölthető infografikákban.

A Magyar Instagram Körkép, azaz MINK 3.0 elnevezésű felmérés 2017-es eredményeit jövő februárban publikálják, amelyek a képmegosztó alkalmazás egyre népszerűbb Stories funkciójával kapcsolatos tapasztalatokat is tartalmazzák majd.

A párperces kérdőív január 2-ig tölthető ki, ami nagyjából 3-4 percet vesz igénybe. Kattintsatok IDE, és tegyétek hozzá a felméréshez a ti instás tapasztalataitokat is!

ITT pedig azt is megtaláljátok, hogy a különböző kategóriákban (blogger, youtuber, énekes, sportoló, stb.) kik vezetik a decemberi Instagram-listát!