A Super Bowl hatalmas esemény Amerikában: több millióan tapasztják a szemüket a focimérkőzésre, amit a különböző cégek is nagyon jól tudnak, ezért külön erre az alkalomra bombasztikus reklámokkal készülnek. Idén a T-Mobile volt a legmerészebb: megpróbált Bieberből férfit faragni, hogy több ügyfélre tegyen szert.
A T-Mobile Super Bowl idején levetített exkluzív reklámjához idén Justin Bieber segítségét kérték, aki elegánsan, öltönyben, csokornyakkendőben és (fake) fekete keretes szemüvegben tűnt fel, már-már azt az illúziót keltve, hogy az „aranyhangú” énekes felnőtt férfivá sarjadt. Bieber a határtalan mozdulatokat (#unlimitedmoves) promotálta a kisfilmben, melynek végén ő is megcsillogtatta tánctudását.
https://www.youtube.com/watch?v=x-2j6rXQpN0
A Super Bowl idején sugárzott reklámokért egyébként szemtelenül magas összegeket kell fizetni. 30 másodpercnyi megjelenésért 5 millió dollárt, azaz körülbelül 400 millió forintot. (Ez közel kétszerese a 2016-os tarifának.)
Az amerikai cégeket azonban nem hátráltatja a hatalmas összeg: presztízskérdést csinálnak abból, hogy feltűnjenek a képernyőkön a Super Bowl idején.
A mi idei kedvenc reklámunk a Turbotax (adózási tanácsadással foglalkozó cég) kisfilmje volt, melyben az Amerikai Horror Sztoriból ismert Cathy Bates szerepelt.
https://www.youtube.com/watch?v=gxYuHVDnL8o
A legtöbb férfi meccsnézőnek viszont alighanem a Buick reklámja nyerhette el a tetszését, melyben Miranda Kerr tűnt fel. (A hölgyeket meg ugye Bieber kápráztathatta el, ezt mondani sem kell. Haha.)
https://www.youtube.com/watch?v=Nx2PMnSzCB4