A Vodafone Smart Store egy exkluzív bemutatóterem és értékesítési pont. Több mint 100 készüléket próbálhatsz ki és ingyenes oktatáson tudhatsz meg többet a kiválasztott készülékről. A Smart Store-ban ráadásul minden hónapban van négy-öt készülék, amely alacsonyabb áron vásárolható meg, mint másutt.
Az üzlet jól tükrözi a Vodafone azon márka személyiségjegyeit, mint a szenvedélyesség és a dinamizmus, kiválóan elegyíti azokat az elemeket, amelyeket szeretünk Budapestben. Rengeteg példát említhetnénk. A boltban dolgozók egyenruháját egy helyi divattervező csapat álmodta meg, a falakon elhelyezett LCD kijelzőkön 6 helyi képzőművész munkája látható, magát az üzlet dizájnját pedig szintén egy kiváló építész iroda mérnöke alakította ki. A bolt berendezésében helyet kapott a magyar fejlesztésű Litracon üvegbeton is, de igyekeztek bemutatni egy kis „Udvart” is, amely megidézi a belvárosi bérházakban oly gyakori belső udvarokat. Természetesen a modern technika segítségét is igénybe vettük, így a Smart Store-ban két hatalmas „hangulatfalon” videókat láthatnak a betérők. Ezek különféle szempontból mutatják be a természetet és a várost.
A Smart Store elsődlegesen a kiváló ügyfélélmény biztosítására helyezi a hangsúlyt. Éppen ezért a hétlépéses vásárlói élmény koncepció már azelőtt megszületett, hogy a bolt dizájnja kialakult volna. Mindezzel azt szerették volna elérni, hogy a vásárló ne csak azt érezze, hogy kiváló minőségű szakmai segítséget kap, hanem hogy maga a nézelődés, vásárlás is egy nagyon kellemes, szinte relaxáló környezetben történhessen meg.
Erre szolgál a már említett, teljesen egyedülálló hétlépéses vásárlói élmény, melyet azóta egyébként több ország is átvett. Ennek lényege, hogy a vevőt a belépés pillanatától kezdve egy jól képzett alkalmazott kíséri végig az üzletben tartózkodása alatt. A személyes köszöntés után elkíséri a Menü Bárba (Info Bar) a vevőt, aki táblagépeken informálódhat a boltban található telefonokról, majd a kiválasztott termékeket meg is nézheti, és kipróbálhatja a pultoknál, mielőtt megvenné. A vásárlás egyébként szintén rendkívül kellemes környezetben, a már korábban említett „Udvaron” (Courtyard) zajlik. Ezután beállítják a kiválasztott terméket a Profi Bárban (Smart Bar), igény esetén foglalnak neki időpontot a Próbaterembe (Learning Center), ahol közelebbről megismerkedhet a kiválasztott telefonjával, és végül egy kis ajándékot is kap, mielőtt távozna a Smart Store-ból.
Fontos tudni, hogy olyan alkalmazottakkal dolgoznak együtt a Smart Store-ban, akik nemcsak az okostelefonok iránt elkötelezettek, de kiváló szolgáltatást akarnak nyújtani minden betérőnek. Mindannyian nagyszerűen tudnak angolul, és többen beszélnek spanyolul, olaszul, franciául vagy németül, így a nemzetközi kiszolgálással sincs probléma.
A Smart Store-ba egyébként már csak azért is érdemes benézni, mert nem ritkák itt az exkluzív események sem, például a Blackberry-napon Julia Carpenter is részt vett, illetve amikor a Vodafone elsőként dobhatta piacra a Nokia Lumnia 610-es készüléket, White Party-t szervezett az üzletbe. A Nokia ezenkívül még egy különleges promócióval is kedveskedett, ugyanis az első tíz ügyfél, aki ilyen telefont vásárolt, értékes headsetet kapott ajándékba. Érdemes tehát rendszeresen betérni ebbe a trendi üzletbe, szétnézni, kipróbálni mindent.
http://www.vodafonesmartstore.hu