A Sainsbury idei karácsonyi kisfilmjében egy elfoglalt apukát láthatunk, aki szeretné igazán boldoggá tenni családtagjait az ünnepek alkalmából, végül arra a döntésre jut, hogy a legszebb ajándék, amit adhat, ő maga. Kedves, de nem túl szerény ötlet.
A szupermarketlánc arra is törekedett, hogy bemutassa a mai modern családmodelleket Nagy- Britanniában, így láthatunk a háromperces kisfilmben fehér bőrű apukát színes bőrű anyukával, ahol a gyermekek érdekes módon nem félvérek, a kisfiú ugyanis az apuka, a kislány az anyuka kiköpött mása. De láthatunk egynemű párokat, és a végén azért egy konzervatív értelemben vett hagyományos családot is.
Kicsit olyan érzésünk van, mintha mindenáron bele akarták volna erőltetni ebbe az egyszerű karácsonyi reklámba, hogy mennyire szabadelvű vállalatról van szó. A Sainsbury’s kommunikációs igazgatója, Sarah Kilmartin elmondta, reprezentálni akarták a modern Nagy-Britanniát, és céljuk az volt hogy a reklám a valódi, változatos embereket tükrözze. Szerintünk kicsit izzadtságszagú lett ezáltal, de rátok bízzuk a döntést.