Bár még csak a béta fázisban van, a legújabb közösségi oldal máris gőzerővel tör a siker felé. Vajon az Ello-nak sikerülni fog-e az, ami eddig még senkinek, és képes lesz idővel legyűrni a Facebook-ot?
A Facebook trónja a közösségi oldalak királyságában indulása óta megingathatatlannak tűnik. Nem arról van szó, hogy nem lettek volna próbálkozások a status-quo megdöntésére, hiszen a Google+ néhány évvel ezelőtt nagy csinnadratta közepette robbant be a köztudatba, hogy aztán az érdektelenség tengerébe vesszen. Az igaz, hogy a Twitter és a Tumblr népszerűségüket tekintve elég sikeresnek számítanak, de a regisztrált tagok számát tekintve a Facebook közelébe sem érnek.
A social network-óriás legújabb kihívója az egyszerű, letisztult és hirdetésmentes felülettel támadó Ello. Segítségével itt is megoszthatunk ismerőseink között szöveges bejegyzéseket, fényképeket és linkeket, ezekre pedig a barátainknak lehetősége nyílik kommentelni is. Amik hiányoznak, azok a like-ok és az idegesítő, a felhasználót szimpla termékké devalváló reklámok.
A mininál dizájnú Ello-ra jelen pillanatban még csak meghívásos alapon lehet felkerülni, ám éppen ezért beszédes adat, hogy a felhasználók száma óránként 31 ezer új taggal bővül. Meghívót az Ello működtetőitől erre a linkre kattintva kérhetünk.