Fogyókúrás vizet dob piacra Lady Gaga

Azt mindenki tudja, hogy a sztárok reklámértéke már-már irreális összegekre rúg. De meddig számít hitelesnek az alakítás, és mikortól ciki? Nézd meg összeállításunkat, és döntsd el te!

Fiatal voltam, kellet a pénz” – hányszor hallhattuk már ezt a mondatot hírességek szájából, kiknek fény derült régmúlt, törekvő próbálkozásaira. Na igen, mi megértjük. De valljuk be, néhány efféle produkció a karrier csúcsán is megesik, mely értékben nem kevésbé gúnyos, botrányfaktora viszont annál nagyobb.

Íme a friss példa, Lady Gaga esete. Gaga nemrégiben felszedett jó pár kilót, ami rajongói körében nem csökkentette népszerűségét, köszönhetően a molett trendeknek, illetve annak, hogy maga az énekesnő is nagy mellel (legalábbis jócskán nagyobb mellmérettel, mint korábban) hirdette, hogy ezen nincsen semmi kivetni való. Most mégis fogyókúrás vizet promotál, melytől gyorsan és tartósan szabadulhatnak meg fölösleges kilóiktól a Gaga rajongók szerte a világon. A víz összetétel egyelőre top secret, de akkor mi is a helyzet? A pophercegnő gyorsan magára szedett 15 kilót, csak hogy utána ország-világ előtt le is dobja azt saját terméke által? Hmmm…

A celebek mindent megtesznek azért, hogy bekerüljenek a bűvös ismeretség világába, illetve hogy mindörökké forogjon nevük a címlapokon. Páran viszont szívesen letagadnák a törtetés kétségbeesett végtermékeit. Íme néhány reklám, a legismertebbek karrierjének kezdetéről, csak hogy lásd, ők bevállalták azt, amire egy józan ember zsigerből nemet mond – bár egyeseknek kétségkívül megérte.

A szerkesztőség személyes kedvence Bruce Willis éneklős sörreklámja. Neked melyik jön be?