Beckham fia nem rúg labdába

Brooklyn Beckhamnak, az aranylábú focista fiának esze ágába sincs apja nyomdokaiba lépni. Egészen másképp veszi ki részét a hírességek világából.

A 17 éves Brooklynt az angol divatház, a Burberry kérte fel, hogy legyen legújabb parfümjének a reklámarca. A cégnek valószínűleg azért esett a Beckham fiúra a választása, mert a szülők sem állnak távol a divat világától. David saját parfümjén túlmenően egy svéd ruhacég reklámarca is volt már, Victoria Beckham pedig saját divatbirodalmat épített ki.


Hogy néz ki az a reklám, melyben Brooklyn Beckham fog szerepelni?

Sajnos semmi extrát nem lehet elmondani a Burberry reklámkampányairól. Az eddigi parfümplakátjaikon a modellek céltalanul állnak, ülnek vagy éppen vakaróznak a kamera előtt és bamba kifejezéssel bámulnak maguk elé. Ezt a kihívást talán még modellszakmában tapasztalatlan Beckham fiú is minden nehézség nélkül meg tudja oldani.


Családban marad

Egy még ifjabb Beckham sarj, Romeo is otthonosan mozog a kifutókon. 2014-ben az akkor 12 éves kisfiú szintén a Burberry divatház imázsát építette. Ő nem fotósorozaton szerepelt, hanem a márka reklámfilmjében, melyben Cupidot alakította, aki sikeresen összekovácsolt két egymásért epekedő, Burberry ballonkapáttal eltakart szívet.

Vajon mit szól David Beckham, hogy a fiai érdeklődési köre ennyire távol esett az ő szakmájától? Vagy talán dagad a melle a büszkeségtől, és a végén még ő is szakmát vált?

Forrás