Lehet úgy élni ma Magyarországon, hogy az ember egész életében utazik és közben azt teszi, amiben igazán hisz? Mitől, hogyan válik valaki hiteles mikro influencerré? Hogyan születik egy külföldön is jól csengő és eladható travel blog?
A PetersPlanet.travel utazási és életmódmagazint elsősorban a szabad alkotási utáni vágy hívta életre. Péter Szűcs céja az volt, hogy azzal foglalkozhasson, amit igazán szeret és kizárólag azokkal az emberekkel, akikkel egyébként is szívesen tölt időt. A projekt még nincs egy éves, a PetersPlanet.travel site június 15-én került bemutatásra a „Waiting for Obama” című fotókiállítás keretében a Brody Studiosban. Azóta szinte nincs olyan nap, hogy ne kapná meg azt a kérdést a Facebookon vagy az Instagramon New Yorktól Berlinen keresztül egészen Iránig az olvasóktól, hogy „Hogyan lehetnék az, aki te vagy?” „Hogyan utazhat az ember állandóan úgy, hogy közben ez a munkája?” De az a kérdés is gyakran előkerül, hogy „Mégis miből élsz?” „Minden olyan szép és jó, mint a fotóidon?” „Hogyan épült föl a PetersPlanet.travel?”
Többek között ezekre a kérdésekre kapunk választ Peti elődásán, ahol elmeséli, hogyan lehet olyan vállalkozást építeni, amiben az ember csak azzal foglalkozik, ami érdekli és amiben hisz.