Míg a Mesh táncosai egymásba olvadnak az egyforma precizitással végrehajtott mozdulatsoroknak és a rezzenéstelen arcjátéknak köszönhetően, addig a Breathe!-ben fontos szerep jut a gesztusnak és a mimikának is. – Antal Klauda, Szinhaz.net
Öt táncos hangolódik a térben egymásba épülő rendszerekként illeszkedve és összeolvadva, mint a folytonos együttműködésben és kapcsolódásban áramló, utat kereső részecskék. A találkozások és kölcsönhatások mentén szüntelenül felépülő és széteső élő organizmussá állnak össze. A rendkívül pontos és koncentrált mozgás feszültséget és precizitást szül, megteremti a tudatosság és fennmaradás terét. A fegyelmezett, kiszámított utazás a figyelmünket a tér- és időérzékelésre irányítja, az itt és most megtapasztalására hív.
„Számomra szakmai csemege az előadás, mert érteni vélem a mozdulatok és a tér birtokba vételének viszonyát, lelki szememmel látom egy-egy mozdulat távolba elnyúló, téralakító meghosszabbított hatásmechanizmusát, és élvezem a mozgó testek olajozott fogaskerék-illeszkedését. Ez utóbbi „mozgó puzzle” a Meshben finom arányérzékkel gyarapszik szerteágazó (térfoglaló) konstrukcióvá.”
Kutszegi Csaba, Tánckritika.hu
A Mesh című kreáció alkotópárosa a spanyol Maria Campos és a libanoni Guy Nader. A tánc nemzetközi élvonalába sorolható alkotók munkáit a letisztult, intellektuális és egyben elegáns megfogalmazásmód jellemzi. Guy a színházi világon keresztül érkezett a tánc világába, színészként, rendezőként kezdett dolgozni, majd 2009-tól társalkotója Maria Campos koreográfusnak. Munkáit bemutatták többek között Libanonban, Spanyolországban, Hollandiában, az Egyesült Királyságban és Dél-Koreában. Dolgozott a Maqamat Dance Theatré-val és több művésszel, többek közt: Bebeto Cidra, Iliacan, Oreet Ashrey, Roser López Espinosa, Laida Azkona, Mickael Marsoval. Rezidens művésze a Graner Creation Centre-nek.
Az együttes-vezető legújabb munkájában a szabadság iránti vágy, a fékek kioldása és önmagunk felfedezése a cél. Személyes vallomások, útvesztők, és a küzdelem maga párosul a szabadság fogalmával és érzetével. A szereplők improvizációira építve, az előadás végleges formájában is egyetlen „free flow”, egy áramlás, egyetlen kitörő lélegzetvétel.
További infókért katt ide.