Elindult a VinVin.hu vezető borászok legjobb boraival

December 12-én, a Bock Bisztró Budában mutatta be első közös „márkáját” a Rekontír BPM és a Brandlift. A VinVin.hu új kategóriát teremt a hazai borkereskedésben és marketingben.

A Rekontír  BPM és a Brandlift 2012. december 12-én egy kiadós ebéddel és kivételesen finom borokkal körített sajtótájékoztató keretében mutatta be online borkereskedését, a VinVin.hu-t a budai Bock Bisztróban. A z eseményen a két cég tulajdonosai mellett Lipcsei Betta, a 2011-es Miss Universe Hungary győztese, Dombi Rudolf olimpiai bajnok kajakos és három méltán ismert borász: Bock József, Takler Ferenc és Kalocsai László is képviseltette magát.

A VinVin online kereskedésében a legjobb hazai borászok legszebb borai között válogathatnak azok, akik ellátogatnak az oldalra. Az alapító cégek, valamint a Rekontír BPM és a Brandlift „koprodukciójában” készült webáruház bemutatását követő beszélgetés során Takler Ferenc, Bock József és Kalocsai László egyaránt a magyar borkultúra további fejlődéséhez, bel- és külföldi meg-, illetve elismertetéséhez szükséges szakmai és társadalmi összefogás fontosságát hangsúlyozták.  Mint mondták, minden magyar borásznak ugyanaz a célja: mégpedig az, hogy egyre többen keressék és fogyasszák a minőségi magyar borokat. Éppen ezért mindhárman fontosnak tartották kiemelni, hogy a VinVin egyedi, a pincészetek, borértő és borszerető szakemberek együttműködésére alapuló koncepciója nem csak támogatásra, de elismerésre is méltó.

Miért éppen a VinVin?

A VinVin újszerű módon szólítja meg célcsoportját, alapítói célja, hogy új vásárlói rétegeket fertőzzenek meg a bor szeretetével. Mindezt egyszerűen, gyorsan, versenyképes árakkal, folyamatos akciókkal – élményeket teremtve.

A VinVin kommunikációs szakemberei eltökélték, szakítanak jól bejáratott „borértékesítési sztereotípiákkal”, és inkább egy céltudatos, fiatalos, szórakoztató és vonzó irányt képviselnek. Az oldal fő céljainak egyike, hogy a bor fogyasztása mellett magát a vásárlást is élménnyé tegye a vásárlók számára. Az áruház termékkínálatában a Bock, a Takler és a Dereszla Pincészet több mint 70 féle bor a megtalálható, de a későbbiekben újabb, minőségi termékeket gyártó borászatok választékával is bővül majd a virtuális vinárium.

A VinVin weboldalán számos videó, borász-interjú, hasznos információ, és olyan útmutatás található, amelyek segítenek a borok világában való eligazodásban, és a fogyasztók személyiségéhez, ízléséhez leginkább illő borok kiválasztásában.

 

További információk:

www.vinvin.hu és www.facebook.com/hellovinvin