Útvesztő, egy rossz zsarolás és 12 év forgatás

Nyugalmas hét lesz a mozikban, négy film érkezik a nagyvászonra, igaz, a maga nemében mindegyik figyelemre méltó alkotás. Az útvesztő egy könyvsikert dolgoz fel csupa friss brit tehetséggel, a Született bűnözőkben hollywoodi nagyok játszanak el egy kínosra sikeredett túszmesét, a Sráckor pedig leginkább a forgatási körülmények miatt lehet érdekes. A Michel Houellebecq elrablása pedig olyan lesz mint az állóvíz, ha a trailerre kell hagyatkoznunk…

Az útvesztő


Thomas egy nem túl szép napon egy óriási mezőn találja magát rengeteg fiú társaságában és a mögötte élő életről semmi emléke nincs. A különös helyre minden hónapban érkezik egy másik srác, akinek egy dolga van: túlélni a megpróbáltatásokat. Hamarosan viszont új korszak kezdődik – egy üzenet miatt felcsillan a remény, hogy fellázadhatnak, és valahogy kijuthatnak az őket körbevevő útvesztőből. És érkezik egy lány is mellesleg, aki ismeri az új fiút…


Született bűnözők


Mickey unatkozó háziasszony, akinek van egy nagyon gazdag milliomos férje. Éppen ezért lesz tökéletes célpontja néhány emberrablóknak, akik az éppen üzleti úton félrekufircoló férjtől egymillió dollárt kérnek kedves neje életéért. A probléma csak az, hogy a férj éppen most adta be titokban a válást és valójában annyira nem is akarja újra látni feleségét, főleg nem egy millióért…


Sráckor


Richard Linklater 2002-től egészen 2013-ig forgatta új filmjét, melyben egy kisfiú felnőtté válását követi végig – szó szerint, hiszen főszereplőnket 12 éven át ugyanaz a színész alakította. Masont anyja neveli, aki pont akkor akar elköltözni a városból, mikor a fiú apja visszatérne Alaszkából. Kezdetét veszi egy fordulatokkal teli élet, amit a szülők, tanárok, barátok és főnökök mind teleszőnek újabb és újabb kanyarokkal.


Michel Houellebecq elrablása

A valószínűleg a világ legunalmasabb traileréhez köthető filmben a nőgyűlölő és alkoholista Michel Houellebecq-et ismerhetjük meg, akit néhány lengyel roma rabol el, annak ellenére hogy mély tisztelet él bennük a művész úr iránt. Később aztán az író is megszereti fogvatartóit. Igen, ennyi a történet. Ha a párbeszédek végig olyanok, mint a bemutatóban, vigyünk kispárnát!